הודעות למארח

מערכת ההודעות שלנו נועדה על מנת לאפשר תקשורת עם המארחים ולשאול שאלות לפני ואחרי הזמנת שהייה. מערכת ההודעות מאפשרת לכם לשמור ולארגן בצורה מסודרת את כל ההתקשרויות שלכם עם מארחים והזמנות שביצעתם. 

החלפת פרטים לפני ההזמנה כמו מספרי טלפון, כתובות ומידע אישי אסורה בהחלט וצוות סאבלט ישראל ייאלץ להרחיק לצמיתות משתמשים שעושים שימוש במערכת שנוגד את תנאי השימוש. במידה והתכתבות עם מארח גורמת לכם לאי נוחות או שהתבקשתם ליצור קשר לפני ההזמנה באתר נא צרו איתנו קשר ודווחו לנו.

במאמר זה:

איך לקרוא הודעות

על מנת לקרוא ולצפות בכל ההודעות היכנסו לאיזור האישי שלכם ולאחר מכן לחצו על “הודעות”.

כל ההודעות שלא נפתחו יסומנו באדום וההודעות שכן נקראו יסומנו בירוק. אם תרצו לצפות או להגיב להודעות, זה פשוט מאוד. לחצו על ההודעה הרצויה וייפתח לכם חלון ההודעות.

סטטוס הודעות

יצירת קשר עם מארחים לפני הזמנה

על מנת ליצור קשר עם המארחים לפני ההזמנה היכנסו לעמוד הנכס של המארח וחפשו במצד שמאל את הכפתור “שליחת הודעה” (בטלפון נייד תגללו למטה).

לאחר לחיצה על הכפתור תיפתח לכם תיבה שבה תוכלו לרשום את ההודעה הרצויה. 

יצירת קשר עם מארח לאחר ההזמנה

תוכלו ליצור קשר עם מארחים לאחר ביצוע ההזמנה על מנת לשאול שאלות או לבצע תשלומים נוספים. ניתן לעשות זאת בעזרת הדרך הקודמת דרך עמוד הנכס של המארח, ולחלופין ניתן ליצור קשר מהאיזור האישי בעמוד ההזמנות שבוצעו.

על מנת ליצור קשר עם המארח לאחר ההזמנה תוכלו לעשות זאת בחלון שייפתח ישר אחרי התשלום על ידי לחיצה על “צפייה בהזמנה”. 

לחלופין ניתן גם לשלוח הודעות למארחים באזור האישי. 

כנסו לאזור האישי, ולאחר מכן לחצו על “הזמנות שבוצעו”. בהזמנה שביצעתם לחצו על כפתור “צפייה”.

בעמוד שייפתח תגללו למטה ולחצו על כפתור “שליחת הודעה למארח”.

צריכים עזרה נוספת? דברו איתנו

התחברות

הרשמה

איפוס סיסמא

נא הקלידו שם משתמש או אימייל, אתם תקבלו לינק לאיפוס הסיסמא דרך האימייל.