הודעות לאורח

מערכת ההודעות שלנו נועדה על מנת לאפשר תקשורת עם האורחים לאחר ההזמנה. תוכלו לשמור ולארגן בצורה מסודרת את כל ההתקשרויות שלכם עם האורחים. 

החלפת פרטים אישיים עם אורח לפני שהוא ביצע הזמנה כמו מספרי טלפון, כתובות ומידע אישי אסורה בהחלט וצוות סאבלט ישראל ייאלץ להרחיק לצמיתות משתמשים שעושים שימוש במערכת שנוגד את תנאי השימוש. במידה והתכתבות עם אורח גורמת לכם לאי נוחות או שהתבקשתם ליצור קשר לפני ההזמנה באתר נא צרו איתנו קשר ודווחו לנו.

במאמר זה:

איך לקרוא הודעות מאורחים

על מנת לקרוא ולצפות בכל ההודעות היכנסו לאיזור האישי שלכם ולאחר מכן לחצו על “הודעות”.

כל ההודעות שלא נפתחו יסומנו באדום וההודעות שכן נקראו יסומנו בירוק. אם תרצו לצפות או להגיב להודעות, זה פשוט מאוד. לחצו על ההודעה הרצויה וייפתח לכם חלון ההודעות.

סטטוס הודעות

יצירת קשר עם האורח לאחר ההזמנה

על מנת ליצור קשר עם האורחים אחרי שביצעו הזמנה היכנסו לאזור האישי ולאחר מכן לחצו על “הזמנות שהתקבלו”

תפריט ימני מארח

לאחר מכן תועברו לעמוד שבו יוצגו כל ההזמנות שהתקבלו עבור הנכסים שלכם. בחרו ולחצו על ההזמנה שתרצו לשלוח הודעה לאורח.

כל ההזמנות שהתקבלו

בתחתית העמוד לחצו על כפתור “שליחת הודעה לאורח”, רשמו את ההודעה שלכם ולחצו על “שליחת הודעה”.

שליחת הודעה לאורח

צריכים עזרה נוספת? דברו איתנו

התחברות

הרשמה

איפוס סיסמא

נא הקלידו שם משתמש או אימייל, אתם תקבלו לינק לאיפוס הסיסמא דרך האימייל.