ניהול החשבון והאזור האישי

האזור האישי מאפשר לנהל את החשבון באתר. תוכלו לשנות הגדרות, לשלוח ולענות להודעות, לצפות בהזמנות שהתקבלו ועוד מספר אפשרויות נוחות. הכניסה אל האזור האישי מתבצעת על ידי לחיצה על האייקון עם שם המשתמש שלכם בראש האתר.

כנסי לאזור האישי

במאמר זה:

הגדרות פרופיל

בהגדרות הפרופיל תוכלו לערוך פרטים אישיים, לשנות סיסמא או למחוק את החשבון.

תפריט סיידבר סאבלט ישראל

תמונת פרופיל

תוכלו להעלות את התמונה שלכם לפרופיל על ידי לחיצה על בחר תמונה

תמונת פרופיל

תיאור הפרופיל

ספרו על עצמכם בקצרה על מנת לשפר את האינטרקציה עם משתמשים אחרים באתר, זה יכול להגדיל את הסיכויים להזמנה ממכם.

 תאור פרופיל

שינוי או איפוס סיסמא

שכחתם את סיסמת הכניסה לחשבון או שאתם רוצים לשנות אותה? תוכלו לשנות את הסיסמא וליצור אחת חדשה.

שינוי סיסמת חשבון

מחיקת חשבון

במידה ואתם לא רוצים שהחשבון שלכם באתר יהיה פעיל תוכלו למחוק אותו על ידי לחיצה על מחיקת חשבון בתחתית העמוד משמאל.

מחיקת חשבון סאבלט ישראל

הודעות

במערכת ההודעות תוכלו לשלוח ולקבל הודעות ממארחים באתר, לחצו על הודעות על מנת לראות את כל ההודעות שלכם.

שימו לב: מערכת ההודעות תופיע באזור האישי רק לאחר שתשלחו הודעה למארח או לאחר שתקבלו הודעה ממארח.

מצב הזמנות

מצב הזמנות תוכלו לראות את סטטוס כל ההזמנות שהתקבלו. המצב שעלולים להופיע:

ממתין לאישור – זהו מצב בו ההזמנה שקיבלתם מחכה לאישורכם.

ממתין לתשלום מקדמה – כאשר אורח התחיל הזמנה אך לא סיים לשלם את המקדמה עבורה.

הזמנה אושרה – כאשר ההזמנה שולמה ובוצעה במלואה סטטוס ההזמנה יופיע.

שימו לב: מצב הזמנות יופעל רק לאחר שתקבלו הזמנה.

מצב הזמנות מארח

הזמנות שהתקבלו

בהזמנות שהתקבלו תוכלו לראות את הפרטים והסטטוס של ההזמנות שקיבלתם, כאשר סטטוס ההזמנות מוצג ב-2 מצבים.

ממתין לאירוח – מצב זה יהיה פעיל עד שיגיע תאריך הסיום האחרון של ההזמנה (צ’ק אאוט).

אירוח הסתיים – מצב זה פעיל לאחר שעברו 24 שעות מתאריך סיום ההזמנה.

הזמנות שהתקבלו

כאשר תלחצו על מספר ההזמנה (לדוגמא: #8658) תוכלו לראות פרטים מלאים על להזמנה.

צריכים עזרה נוספת? דברו איתנו

התחברות

הרשמה

איפוס סיסמא

נא הקלידו שם משתמש או אימייל, אתם תקבלו לינק לאיפוס הסיסמא דרך האימייל.